Ferrari

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumlinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Dekodery VIN



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FERRARI Forum Strona Główna -> ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Rozwój portalu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robson_robson

Auto Maniak



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 972
Skąd jesteś (miejscowość / region): DZL(Złotoryja) / DJE(Jelenia Góra-Piechowice)
Posiadane auto: Alfa Romeo 147 1.9 JTD VOLVO S40, Citroen C5 3.0V6
Piwa: 159/29
Wysłany: Nie 19 Wrz 2010, 21:58
Temat postu:

Dekodery VIN


Ja proponuje aby zaprowadzić małą zmiane na forum i przy każdym modelu poszczególnej marki wprowadzić dekodery VIN,dużo osób chce sie dowiedziec o swoim aucie po tym własnie numerze i zaklada specjalnie nowe tematy.Jeśli by była podstrona przy każdym modelu bylo by łatwiej każdemu.
Druga moja propozycja to również wprowadzenie przy poszczególnej marce a najlepiej modelu coś takiego :Ktokolwiek widział i może się wypowiedzieć...,chodzi o to że ludzie kupuja auta i nie raz bezsensu jadą przez pół Polski aby zobaczyc wypastowanego grata,taki dział by pomógł potencjalnym kupującym przy wyborze auta. Wink
Powrót do góry
Radek73

Auto Maniak



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 4348
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Leon Sport 1,9 TDI 110 KM
Piwa: 149/6
Wysłany: Pon 20 Wrz 2010, 13:57
Temat postu:

Re: ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Dekodery VIN


robson_robson Regulamin pkt 22.
Ktokolwiek wie, ktokolwiek widział... bez sensu. Ja bym się nie podjął jechac do sprzedawcy żeby dla forumowicza z Zakopanego sprawdzic auto w komisie w Szczcienie. Kupujący ponosi to ryzyko sam, nikt nie zasugeruje że jest ok czy nie jest ok. A potem się okaże, że jednak na porządnym przeglądzie wyszło kilka kwiatków i do kogo pretensje?
_________________
Powrót do góry
archive_20

Auto Maniak



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 14788

Posiadane auto: Scenic 1,5 dCi 2005 101 KM
Piwa: 836/1024
Wysłany: Wto 21 Wrz 2010, 23:01
Temat postu:

Re: ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Dekodery VIN


taki pomysł o sprawdzaniu WSTĘPNYM aut z powodzeniem funkcjonuje na innych forach. ostateczna decyzja należy do nabywcy, jednak wstępnie wie, co piszczy w aucie
Powrót do góry
robson_robson

Auto Maniak



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 972
Skąd jesteś (miejscowość / region): DZL(Złotoryja) / DJE(Jelenia Góra-Piechowice)
Posiadane auto: Alfa Romeo 147 1.9 JTD VOLVO S40, Citroen C5 3.0V6
Piwa: 159/29
Wysłany: Czw 23 Wrz 2010, 20:36
Temat postu:

Re: ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Dekodery VIN


Radek73 napisał:
robson_robson Regulamin pkt 22.
Ktokolwiek wie, ktokolwiek widział... bez sensu. Ja bym się nie podjął jechac do sprzedawcy żeby dla forumowicza z Zakopanego sprawdzic auto w komisie w Szczcienie. Kupujący ponosi to ryzyko sam, nikt nie zasugeruje że jest ok czy nie jest ok. A potem się okaże, że jednak na porządnym przeglądzie wyszło kilka kwiatków i do kogo pretensje?

Kolego Radek73 ty chyba jednak nie rozumiesz sensu istnienia działu...Ktokolwiek widział...(lub inna nazwa tego,to bez znaczenia).Nie chodzi o to abyś ty ze Szczecina jechał oglądać auto do Zakopanego bo to naprawde bez sensu i tu się z tobą zgadzam.Chodzi o to że Ty przykładowo kupujesz auto które stoi w Jeleniej Górze i żebyś nie jechał bez sensu aby się tylko przejechać i zobaczyć wraka na kołach ładnie napastowanego wklejasz do działu,który mam nadzieje że powstanie link z tym autkiem.Forumowicze którzy mają cos do powiedzenia w zakresie motoryzacji juz po zdięciach mniej wiecej sklasyfikuja to autko czy sie nadaje do użytku i jest warte twoich pieniązków,a przy okazji jak ktoś mieszka w pobliżu sprzedawanego auta może (nie musi) podjechać i je wstępnie dla Ciebie obejżeć abys nie jechał ze Szczecina do tej przykladowej Jeleniej Góry 400km na darmo.Zanim ty te auto obejrzysz juz ktos z forum poszczególnej marki mogł je oglądać i rowniez sie wypowie czy auto godne uwagi czy ładnie wyszykowane do sprzedania i lepiej go omijac szerokim łukiem.Własnie na tym ma polegać te forum i jak juz jeden z kolegów wyżej napisał na innych forach działa z powodzeniem
Powrót do góry
archive_18

Auto Maniak



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 17322


Piwa: 1623/642
Wysłany: Czw 23 Wrz 2010, 21:02
Temat postu:

Re: ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Dekodery VIN


Na naszym forum też działa ale na privach.
Łatwiej poprosić kogoś z forum żeby rzucił okiem na auto w swoim mieście niż nabijać kilometry.
Może nie wszyscy się do końca znają na autach ale czasem gołym okiem widać mankamenty których nie ma na zdjęciach z ogłoszenia.
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Czw 23 Wrz 2010, 21:02
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Radek73

Auto Maniak



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 4348
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Leon Sport 1,9 TDI 110 KM
Piwa: 149/6
Wysłany: Pią 24 Wrz 2010, 08:19
Temat postu:

Re: ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Dekodery VIN


Radek73 napisał:
robson_robson Regulamin pkt 22.
Ja bym się nie podjął jechac do sprzedawcy żeby dla forumowicza z Zakopanego sprawdzic auto w komisie w Szczcienie.

robson_robson czytanie ze zrozumieniem.
A poza tym takie coś istnieje w dyskusjach ogólnych. Nie ma tyle tego rodzaju zapytan aby zakładac specjalnie po to nowy dział.
_________________
Powrót do góry
sameer

Czytelnik



Dołączył: 24 Cze 2014
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): usa
Posiadane auto: carola
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 24 Cze 2014, 07:27
Temat postu:

Re: ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Dekodery VIN


Pomysł niezły ale co na to Sebastian??
_________________
pkt 22
Powrót do góry
mustang1

Junior admin


Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 7817
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: zamówione u dealera
Piwa: 335/31
Wysłany: Czw 26 Cze 2014, 18:53
Temat postu:

Re: ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Dekodery VIN


A Ty co na to?
IP dla tego postu
182.180.100.36 [ 1 Post ] [ Szukaj IP ]

Użytkownicy piszący z tego IP
martha30 [ 1 Post ]

sameer [ 1 Post ]

alizah [ 1 Post ]

nida [ 1 Post ]

Inne IP, z których pisał ten użytkownik
_________________

śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni
Powrót do góry
SoulRea

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 479
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań
Posiadane auto: Citroen C4 Grand Picasso 2.0, Freelander TD4 lift.
Piwa: 20/1
Wysłany: Czw 01 Sty 2015, 21:41
Temat postu:

Re: ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Dekodery VIN


robson_robson napisał:
Radek73 napisał:
robson_robson Regulamin pkt 22.
Ktokolwiek wie, ktokolwiek widział... bez sensu. Ja bym się nie podjął jechac do sprzedawcy żeby dla forumowicza z Zakopanego sprawdzic auto w komisie w Szczcienie. Kupujący ponosi to ryzyko sam, nikt nie zasugeruje że jest ok czy nie jest ok. A potem się okaże, że jednak na porządnym przeglądzie wyszło kilka kwiatków i do kogo pretensje?

Kolego Radek73 ty chyba jednak nie rozumiesz sensu istnienia działu...Ktokolwiek widział...(lub inna nazwa tego,to bez znaczenia).Nie chodzi o to abyś ty ze Szczecina jechał oglądać auto do Zakopanego bo to naprawde bez sensu i tu się z tobą zgadzam.Chodzi o to że Ty przykładowo kupujesz auto które stoi w Jeleniej Górze i żebyś nie jechał bez sensu aby się tylko przejechać i zobaczyć wraka na kołach ładnie napastowanego wklejasz do działu,który mam nadzieje że powstanie link z tym autkiem.Forumowicze którzy mają cos do powiedzenia w zakresie motoryzacji juz po zdięciach mniej wiecej sklasyfikuja to autko czy sie nadaje do użytku i jest warte twoich pieniązków,a przy okazji jak ktoś mieszka w pobliżu sprzedawanego auta może (nie musi) podjechać i je wstępnie dla Ciebie obejżeć abys nie jechał ze Szczecina do tej przykladowej Jeleniej Góry 400km na darmo.Zanim ty te auto obejrzysz juz ktos z forum poszczególnej marki mogł je oglądać i rowniez sie wypowie czy auto godne uwagi czy ładnie wyszykowane do sprzedania i lepiej go omijac szerokim łukiem.Własnie na tym ma polegać te forum i jak juz jeden z kolegów wyżej napisał na innych forach działa z powodzeniem


Co prawda inne forum i inna marka mianowicie forum BMW ale osobiście oglądałem i robiłem zdjęcia znajomym , którzy byli zainteresowani zakupem auta z mojej okolicy. Pomysł bardzo fajny i sprawdzony.
Oczywiście decyzja kupującego po osobistych oględzinach czy zakupi dany model czy nie, jednak ma pełniejszy obraz auta po takowych oględzinach. Wiadomo kupujący powie wszystko na + by sprzedać pojazd.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FERRARI Forum Strona Główna -> ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Rozwój portalu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Auto.com.pl, www.Auto.pl ) Rozwój portalu






Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2018 Created by idealneT and OM System